onsdag 22 oktober 2014

Norrort Nightbulb

Idag blev det dags att träna ordentligt för första gången på 1,5 vecka.
Det var Norrort Lightbulbe i Sigtuna som skulle köras.

Kom som vanligt ifrån jobbet lite sent så jag kom precis till starten och han inte värma upp eller testa banan. 
Det var bara att ta ut cykeln ur bilen och dra iväg.

Kom dock bara ett varv innan jag fick pyspunka. Lyckades köra ett varv till men sen var det helt tomt.
Fick låna en pump och satte i nästan 3 bar och det höll ett varv sen fick jag stanna och pumpa igen.

Dock kunde jag bara köra några minuter sen var det tomt igen så det blev till att knatta i mål.
Synd för det var en rolig bana och jag skulle behövt lite fartträning.

Det var ett ganska stort gäng som kom ditt och körde så det var riktigt bra motstånd.


Inga kommentarer: