torsdag 23 oktober 2014

Nu har löpträningen börjat

Nu när tävlingssäsongen är slut så är det dags för lite alternativ träning.
Idag fick det bli löpning.
Gjorde som förut och sprang till jobbet i lite i halvhög men jämt tempo.
På vägen hem så blev det lite uppvärmning och sen allt vad jag orka hem. Tog lite nedvarvning runt kvarteret sen.

Det märks att jag inte har sprungit på över ett halvår. Skit vad stel jag var i benen. Trots att jag tog i som en gnu och hade medvind så var jag över en minut ifrån mitt rekord på sträckan.

Men med lite träning så ska nog det här gå bättre. Kul med lite variation.
Var grymt trött när jag kom hem och det var tomt i kylen så det fick bli en riktig ungkarlsmiddagen.
Drog ihop pasta med oliver, fetaost och rödbetor. Blev riktigt bra trots allt.
Eller så var det för att jag var så hungrig.

Inga kommentarer: