onsdag 25 januari 2017

Blev 3 pass och en hel del intervaller idag

Började dagen med att cykla till jobbet med Jonathan. Han hade tyvärr inga dubbdäck och det var grymt halt längs Edsviken idag. Vi fick vända upp igen och ta asfalten. Blev lite gasa i uppförsbackarna och vi höll ett skapligt högt tempo hela tiden. 
När jag börja närma mig jobbet så upptäckte jag att jag kört runt med skoskydden ifrån förskolan som jag glömt att ta av mig.
 
På lunchen så blev det en löparrunda med kollegorna. Vi tog ett varv runt Vinterviken. Sprang ganska lugnt men det blev ett par intervaller uppför backarna vid Nybohovsbacken.

Avslutade dagen med att cykla hem. Planen var att köra 6 varv uppför Hagabacken men då jag inte kom ifrån jobbet förän 19:30 så blev det bara ett varv upp.
 
Körde på längs Edsviken sen med lite naturliga intervaller för att få lite pulshöjare i alla fall.

Inga kommentarer: