torsdag 12 januari 2017

Var och hämtade lite godis på Cykloteket i Västberga

Ikväll blev det en vända till Cykloteket i Västberga. Det var min nya träningshoj Specialized Epic HT PRO Carbon WC som hade kommit.
Riktigt grym hoj. Lite för fin för vinterträning egentligen, men jag vill ha kul när jag tränar också så då fick det bli en lite finare hoj.
 
Något som också äntligen kom fram var mina crosshjul som jag väntat på i 1,5 år. Äntligen kan jag köra med tubdäck igen, som jag har längtat.
Här har vi ett par fina Roval CLX 32 Disk tubular som ska sitta på crossen sen.
 
Blir nästan lite sugen på att åka till Motala och köra sista cross cup tävlingen så jag kan testa dem.
De är ju riktigt lätta och fina.

Lite synd att hela cross säsongen han ta slut innan jag fick dem. Som tur var så fungerar de till min nya racer sen också så jag kan ha dem till sommaren också.

Monterade ihop resten av min Epic Pro World Cup när jag kom hem också. Får se om jag hinner ta någon testtur till helgen på den sen. Ska bli kul och se om det är någon skillnad jämfört med Stumpjumpern jag kört förut.
 

Det är ju en riktig stor klinga som sitter på bak på nya Eagle kassetten. Ser nästan lite sjukt ut men jag lär ju komma upp för alla backar nu i alla fall.
Riktigt fina komponenter rakt igenom så jag kan som vanligt inte klaga på materialet i vinter.
 

Inga kommentarer: