söndag 4 augusti 2019

Väsjöbacken x 5 och Eva blev 40

Idag blev det backintervaller med Jonathan och Johanna. Vi cykla till Väsjöbacken och tog 5 varv från botten och upp till toppen.

Det är verkligen min akilleshäl. Det känns som jag tar i för kung och fosterland men det händer ingenting.
Jag hyperventilerar nästan när jag kommer upp till toppen och är helt slut. 
Jonathan och Johanna var knappt andfådda när de kom upp trots att de tog i ordentligt.

Jag är ungefär lika stark som jag varit förut men väger tyvärr 5 kg mer nu. Jag gick tyvärr upp i vikt när jag började med pumpen och nu har det varit svårt att gå ner igen då det är tävlingar hela tiden och jag vill inte svälta mig då.

Har gott ner ett par kg sen jag sluts med pumpen men det är tyvärr en lång bitt kvar.

Fick bra träning och bra sparring i alla fall. Går alltid att ta i lite extra när man är jagad eller jagar.

Vi körde lite stigar sen och det är mer min melodi. Blev ett halvt varv på Under Construction och Super 8:an sen var det dags att rulla hem.

Blev en vända till föräldrarna i Farsta och hälsa på innan min bror Hans skulle dra vidare till Danmark med sin familj.

Avsluta kvällen med middag med svärföräldrarna här i Sollentuna och lite firande av älsklingen som fyller 40 idag.




Inga kommentarer: