tisdag 25 februari 2020

Zwift med döda batterier

Idag blev det lite Zwiftrace. Tänkte jag skulle få ett litet längre race då jag inte han med någon styrketräning idag.
Hittade Volcano Climbe after party race som var 40,3 km långt med 258m stigning.
Kändes ganska lagom för kvällen. Kom med bra i starten men efter några km stack ett gäng iväg som jag inte orkade jaga ikapp.
Efter lite över en mil så slutade pedalerna fungera för en kort stund. Lyckades jaga ikapp igen men efter ett tag igen så dog de och jag orkade inte köra ikapp igen. Körde lite halvlugnt till klungan efter kom ikapp och lyckades hänga med där ett tag. Men efter några km så dog pedalerna igen. Som tur var det i nerförsbacke och de kom igång igen precis när klungan kört om så jag lyckades jaga ikapp igen.
Men sen dog den igen och den här gången var för lång tid för att jag skulle orka jaga ikapp.
Körde lite lugnt men batterierna verkade dö helt så jag fick stanna och byta.

Körde på igen och kom ikapp några C och D åkare som fortfarande var ute och körde.
Blev tillslut en 31 plats och det var några stackare som  
var bakom. 
Fick till ett bra pass i alla fall




Inga kommentarer: