tisdag 4 februari 2020

Corestyrka och årsmöte med MTB Täby

Idag blev det Corestyrka innan lunch. Körde både ett Bootylicious och Absolution pass. Riktigt bra träning för både mage, rygg och ben. Tror det ger bra allmänstyrka, det är sällan jag har ont i ryggen nu i alla fall när jag cyklar.

På kvällen var det årsmöte med MTB Täby  De har ju Sveriges största ungdomssatsning med runt 160 blivande små cyklister under juniorsåldern. Riktigt kul att det har blivit en sån stor trend bland kidsen att cykla MTB.

Min son Oskar börjar cykla mer och mer nu. Han cyklar till skolan nästan varje dag och han hänger på mig ibland och hoppar runt och leker. 
Han kör för MTB Täby och har varit med på ett gäng träningar där också så jag hoppas han fortsätter med det och tycker det är kul.

Tomas Grönqvist var där och höll lite föredrag om cykling som motion och transport.


Kul och se all entreprenörsskap inom cykel.

Inga kommentarer: