lördag 3 augusti 2024

Äventyrsdag med bikepark och paragliding

Idag blev det en riktig äventyrsdag. Först blev det en vända till Les Gets med Oskar och testa lite nya röda spår i bikeparken.


Jag fick en riktig utmaning på den röda hoppbanan La Déjantée. 
Det var flera ganska höga hopp på rad som kom efter kurvor som jag inte riktigt vågade ta i början.

Men efter att ha tagit dem en efter en så kunde vi ta ett varv där jag vågade ta alla i rad.
Så jäkla skönt och kunna sätta hoppen. Jag har haft lite problem med just gaphopp så det satt riktigt fint att jag kom över de här.
Var lite spännande när man möte på både kossor och geter i spåren också.


Fick till några fina åk på den röda Le Vion-Net också, den var riktigt flowig men brant.


Efter det så blev det paragliding med Aero-Bi. Riktigt grymt. Första gången jag testade det så det var riktigt spännande.


Så härlig känsla och bara glida runt uppe i himmelen och se på den fina utsikten.


Det här vill jag defensivt göra fler gånger.

Inga kommentarer: