lördag 24 oktober 2009

Gårdsstädning och Street Cars Fest

Tog min första riktiga sovmorgon på väldigt länge. Grymt skönt kan jag säga. Vakna vid 10 utvilad och fin. Tänkte cykla en stund men Eva hade sett att det skulle vara gårdsstädning från kl 10.
Jag har lyckats missa den varje gång pga tävlingar och jobb så det kändes inte riktigt rätt att bara dra iväg och okynnescykla ett tag. Så jag och Eva drog ner efter frukosten för att städa upp lite gran.

Blev till att kratta och hålla rent i buskarna.

Sen blev det en liten kort runda på crossen. Första turen för den här veckan.
Eva och jag drog sen till Alvik för att gå på Street Cars Fest och flukta på lite schysta kärror.
Här har vi en med en grym motivlack på Freddie Cruger. Den var riktig snyggt lackad.
Eva hitta en fin bubbla med Metallica tema på. Inredningen hade mycket guitarliknande saker i sig som stol, ratt och handtag.
Det var mest stora ljudbyggen med massa dunka dunka i. Baksäte var det inte många bilar som hade kvar. Vad ska man med det till när man kan ha en stor stereo där???
Här har vi en som inte tyckte om orginalfrånten på sin Audi så han satte på en riktig grill där framme, en helt ok motivlack hade han fått till också.
Någon hade lyckats få en riktig "parkeringskada" på fälgen på väg till mässan. Undrar hur man lyckats med det här.
På vägen hem blev jag haffad för fortkörning.....
Bötern blev ett gäng munkar.....

Inga kommentarer: