onsdag 21 oktober 2009

Testade lite styrketräning idag

Körde 1 timma styrka idag, mest med fria vikter så det finns risk för att jag kommer ha hittat lite nya muskler som kommer värka i morgon.
Körde benpress, utfall, rygg och sen mage. Var inte lika stark i magen som jag var i vintras så det får jag nog jobba på lite. Utfallen var lite småtunga också. Fick upp pulsen i 180 på dom så det gjorde nog sitt.
Träffade min gamla barndomskompis Stefanos efter jobbet. Var kul att snacka lite skit med honom ett tag. Har inte sett honom sen i våras så det var ett tag sen.
Ska försöka träffa alla polare som inte cyklar nu när det är lite lågsäsong. Vill ju vara lite social utanför cyklingen också och hålla kontakten med alla andra sköna polare jag har.
Nu blir det till att se Madagaskar 2 med Eva, en riktigt skön rulle.

Inga kommentarer: