torsdag 8 november 2012

Promenad till Mediamarkt med Oskar

För första gången på länge har det varit lugnt på jobbet.
Nu kunde jag andas ut och börja titta på lite grejer som legat och väntat ett tag.
Var ganska skönt och inte ha något speciellt inplanterat för dagen.

Det var ännu lugnare på träningsfrånten. Eva skulle på kryssning med jobbet så jag har lekt med Oskar hela kvällen.
Vi tog en promenad ner till Heron city och tittade lite i den manliga affären Mediamarkt.
Blev lite sugen på en ny TV till nya lägenheten så vi kan ha en i vardagsrummet och en i sovrummet.
Den här såg helt ok ut men vet inte om kant LED har blivit tillräckligt bra än.
Samsung 55 es 8005
Har ju full bakgrunds LED på min nuvarande som jag är nöjd med.
Kanske ska börja titta på projektorer istället.
Då kan jag ju få upp bilden på hela väggen, kan ju bli ganska smutt.
Projektor
Kan bli lite mekigt att gömma kablarna bara.

Inga kommentarer: