söndag 25 november 2012

Lång dag igen med möbeletande, fika, födelsedagsmidag och löpning

Började dagen med att återigen scanna nätet på möbler till nya lägenheten.
Nu lyckades jag hitta en biosoffa som var billigare än den på Alanza var på besök hos Möbelvaruhuset i Solna där de hade en riktigt skön hörnsoffa med recliner funktion.

















Försökte även få tag i en bra mediabänk som får plats med reciver och frånthögtalare men kammade noll igen.
Lutar nästan åt att köpa en sån här














ifrån Furniturefarm eller bygga en egen.

Vi drog vidare till Mattias och Eriqa och hälsade på. Vi fick lite fika och satt och snackade skit medans småungarna sprang runt och lekte.
Oskar hade inte sovit på hela dagen så han började bli lite småsur tyvärr och ville inte vara med om han inte fick som han ville.

Drog sen vidare till mina föräldrar då de hade fixat födelsedags middag till mig då jag blir ytterligare ett år äldre i morgon. Fan vad fort tiden går.
Blev en fin tre rätters middag.
Hade inte hunnit träna någonting idag så jag tog en löpparrunda ifrån Älvsjö för att springa bort maten lite.
Kändes helt ok i benen men som vanligt har jag ingen bra löppekonomi och mina höftböjare är som vanligt spända som en fiolsträng.
Men det kändes bra och jag kunde ta i skapligt.


- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Kungssätravägen,Skärholmen,Sverige

2 kommentarer:

Gunnar Töjren sa...

Så fina möbler!! Duger inte ikea ;.))
Såg att du har min gammla blogg adress, har du lust att uppdatera till den nya: tojren.blogspot.se

/ses GT

Per Kumlin sa...

Tackar, tyvärr hade inte IKEA det vi villa ha och i de storlekar vi behövde så då blev det lite roligare prylar till inte allt för dyrt pris:-) IKEA är inte så billigt längre tycker jag.
Har uppdaterat din länk nu också:-)