tisdag 4 juni 2013

Blev en distansrunda med Happymtb

Ville köra lite skog idag. Det var ett tag sen jag körde riktiga MTB spår. På tävlingarna lyser tyvärr stigarna med sin frånvaro så jag tyckte det var dags med en Hellavända. Hängde på Happymtb:s tisdagsrajd för där vet man att det blir riktig skog och många roliga stigar. Det var nog runt 30-35 pers som började rundan vid Hammarbybacken kl 18:30. Det delades snabbt upp i 2 grupper så alla skulle kunna hänga med i sitt tempo. Happymtb
Blev många fina stigar och det var riktigt torrt och fint också så det var riktigt roligt att köra. Cykloteket
Vet inte riktigt var vi körde utan jag hängde mest på lite lugnt bakom ledaren för att se vad han hade för roliga val av stigar. Fick med det på Strava så det går säkert att gissa sig till på något viss. Kände igen de flesta ställena men det blev många små avstickare här och där. Gula spåret
Var tvungen att dra lite tidigare då jag skulle cykla hem till Sollentuna också. Snart hemgång
Men jag fick ett grymt roligt distanspass i skogen idag. Fick ihop lite över 3 timmar körda så det var bra.

Inga kommentarer: