tisdag 29 oktober 2013

Kort löparrunda till Edsviken

Blev bara en kort löparrunda idag.
Fick ihop 6,1 km på 33:32 minuter.
Värmde upp lite lugnt till Strandvägen sen gasa jag på i 5 minuter och lyckades få ett KOM vid Strandvägen på Strava.
Blev en liten promenad innan jag maxa uppför backen sen.

















Blev ganska lugn löpning efter backen och hem.
Fick bara ihop runt 6,5 minut i bra tempo resten var lite snabbare jogg.

















Måste få till tekniken så jag orkar springa lite längre och snabbare.

Blev lite massage efter löpningen på Kinahälsan för att mjuka upp mina stakars muskler efter löpningen.

Resten av dagen har blivit pluggande. Har satt upp 2 Windows 2012 servrar i VMware Workstation 10 varav den ena som DC med DNS och DHCP konfigurerat.

Det var ett tag sen jag höll på sånt så det tog ett litet tag och få allt att prata med varandra.

Sen var det dags att komma igång med det som jag egentligen ska plugga, SCCM 2012. Var dock tvungen att få det andra och lira innan jag kunde börja installera SCCM:n.

Inga kommentarer: