torsdag 16 januari 2014

KOM på Villes 8:a och lite ny design på bloggen

Blev 4 varv på Villes 8:a med Ville och Johan. Vi startade på toppen och körde ett varv i taget.
Lyckades hänga på Ville första halvan men sen var det ett tekniskt parti där jag halka och kom snett hela tiden.
Ville är både stark och teknisk så det var omöjligt att köra ikapp.

Det var riktigt fint ute nu. Lagom mycket snö och lite småhalt men ändå så att det gick att gasa på.
Riktigt bra träning. Nu får jag både kondition och teknikträning plus att det är grymt roligt.
Ska nog försöka köra såhär minst en gång i veckan.
Kul med sparring ifrån Ville och Johan också, blir lite lättare att ta i då.


















När jag kom hem så snodde Oskar min hjälm på en gång. Han gillar både hjälmar och lampor och då det här var min hjälm med pannlampa på så var den väldigt intressant.


















Har hunnit med och labbat lite med layouten till bloggen också. Det var ett tag sen sist så den behövde nog en liten uppdatering.
Har det blivit till det bättre eller ser det ut som skit? Tycker själv att det är lite mer överskådligt nu.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ser riktigt bra ut tycker jag!

Per Kumlin sa...

Tackar, kul att höra.