måndag 30 juni 2014

Första dagen på jobbet med jobbpendling

Blev första dagen på jobbet efter allt VAB:ande här. Ska dock jobba hemifrån i veckan här för att ha lite bättre koll på Oskar nu när blodsockret fortfarande kan svänga lite.
Blev jobbpendling för att få någon träning gjord.
Tog en kort sväng på blåa spåret och Gokart banan.
Blåa spåret gick bra och jag tog stenhällen utan problem som jag krascha i när det var blöt förut.
Kommer man bara in i den rakt så är den hur lätt som helst.
Sen kom det till den svåra bitten på Gokart banan.
Det finns 2 spår. En som är lätt i början och svår på slutet då pedalen alltid fastnar i en hög sten om man inte hinner få ut bakhjulet.
Den andra är svår i början då man först ska upp för en brant sten som man inte ser nedfarten på som också är brant.
Den ska inte vara omöjlig. Jag har kommit ner för den med en fotnedsättning men tyvärr har jag krashat några gånger också så jag har börjat bli feg.
Men skam den som ger sig.

Inga kommentarer: