onsdag 25 juni 2014

Idag han jag med ett par varv på Nickspåret

Idag fick jag äntligen tid till en kort cykeltur. Första gången på 1,5 vecka så det var skönt att komma ut lite.
Försökte mig på att hitta runt Nickspåret och lyckades till slut ta mig runt 2 varv på en halvhög fart. Fick 30:05 så det ska nog gå att slippa ner tiden på en hel del.
Jag tror det här var starten, det var i alla fall här jag börja.
Ska nog gå att kapa ett par minuter på att bara hitta alla kurvor, jag är fortfarande osäker på vad spåret går så det finns lite och slippa på.
Får se om jag hinner träna något i morgon också med lite tur.

Oskar han ut och köra lite RC mellan alla provtagningar också. Han körde på ordentligt i början men sen tyckte han bilen behövde vila och skulle parkeras i garaget.


Inga kommentarer: