torsdag 24 juli 2014

Väsjöbacken x 20

Idag skulle det köras intervaller med Ville.
Planen var att köra 20 styckna. Min plan var att köra de korta branta som jag körde innan SM.
Ville hade dock planen på att köra hela så det fick det bli.
Jag var dock inte inställd på att köra hela så jag hade varken drukigt eller ätit ordentligt för det och jag hade inte med mig tillräckligt heller.
Erik Vrang kom med och vi började köra på.
Jag hängde med ganska bra de första 2 men sen började jag tappa.
Efter 15 stycken gav jag upp för då var vattnet slut och jag var tor som ett fnöske och hungrig.
Jag väntade på Ville och tänkte att jag kör en sista för att vrida ur det lilla jag hade kvar i benen när han skulle ta sin sista vända upp.
16 härliga vändor från botten och upp blev det till slut. Får vara ganska nöjd ändå.
Har hunnit med och bada lite också.
Vi åkte tillsammans med Villes familj till Vaxholm för att ta båten över till Finnhamn.
Tyvärr var det fler som tänkte göra samma sak så vi fick inte plats.
Blev lite glass och en härlig vända till Tenöbadet i stället.

Inga kommentarer: