tisdag 5 augusti 2014

Snabbdistans till Farsta för födelsedagsmiddag

Första dagen på jobbet efter semestern. Känns nästan som det är semester att komma ditt. Har ju inte direkt hunnit vila upp mig när jag varit hemma.
Blev Snabbdistans Farsta. Tog i lite i backarna och försökte hålla skapligt tempo på resten av vägen. Blev paus hos  mina föräldrar i Farsta för att fira av Eva och min mamma som fyllde år idag.
Min bror Hans var på besök här med familjen ifrån Kina också. Det är inte så ofta jag träffar honom då det är lite långt till Kina så det var kul att få träffa Hans och hans familj.
På väg hem blev det till att åka bil då vi kom iväg lite sent.
Oskar ville så klart testa min Scott FOIL 10:a då.
Får se om det är dags för lite backintervaller vid Väsjöbacken i morgon.

Inga kommentarer: