fredag 1 maj 2015

Lizarrd Skins, Continental och Craft leverans

Idag var det ladd inför Lidingöloppet MTB i morgon. Startade dagen med ett 30 minuters väckningspass. Fick bli 2 stycken 8 or på 350 watt.
Sedan bar det av på CRT möte där vi gick igenom schemat får året och var vi är på väg.
Blev även leverans av lite fina prylar.
Fick Lizard Skins DSP handtag. Grymt lätta. Jag hade riktigt lätta ifrån början men Lizard Skins var ytterligare 10 gram lättare med sina 15g paret.
Grymt sköna var de också så det var ett riktig Win-win byte mot mina gamla.
Fick med mig ett gäng Continental däck så nu ska jag ha så jag klarar mig året ut..
För MTB så var det Continental RaceKing  Racesport och X-King Racesport.
Riktigt lätta och med ruskigt lågt rullmotstånd sen med en grymt låg vikt gör inte saken sämre.
Ny har vi även fått allt ifrån Craft. Nytt för i år är deras Softshell jacka som är riktigt skön att ha nu när det är lite ruskigt väder ute.
Nu blir det till att vila upp sig till i morgon.

Inga kommentarer: