torsdag 21 maj 2015

Packat och klart inför Borlänge Tour

Idag blev det lugnt ifrån träningen. Gårdagens 3 timmars pass med en del intervaller hoppas jag ska ge mig en liten boost inför morgondagens sprint i Borlänge.

Har nu packat klart allt inför resan i morgon.
Känns som jag bara tar med mig mindre och mindre för varje år jag kör.

Förut hade jag med mig en stor hockeytrunk med kläder för alla tänkbara väder och verktyg och reservdelar för ett helt kompani.
Oftast kom jag hem och hade inte ens använt hälften av sakerna.
Nu har jag försökt och packa ner bara det absolut nödvändigaste och händer något oförutsett får jag försöka fixa det på plats.

Så här mycket blev det för helgens 3 dagars tävling.
Han med en finmifddag med familjen på våran favoritrestaurangen ifrån Sätra, Sushikungen. 
Då det inte är några långa tävlingar i helgen så behövs ingen riktig laddning så jag körde med en sån här god Gunkanmaki.


Inga kommentarer: