fredag 7 oktober 2016

Nu är vi på väg till Falun för lite CX

Nu är vi påväg till Falun med familjen som ska med och stötta och heja i helgen.
Kom iväg lite sent då jag hade stora deployer på H&M som skulle bli klara under helgen. 
Hade tur så Eva med resten av familjen kunde hämta mig på jobbet vid 20:00 så jag inte skulle bli för sen.
Så nu är vi påväg i Cykloteket Racing teamets fina Dacia Duster. Vi ska bo hos min gamla kompis Joakim och hans familj så det ska bli kul och träffas igen.
Perfekt så kan småttingarna ut och leka också medan jag är ute och cyklar.

Blev tyvärr ingen träning för mig idag. Har inte tränat på 3 dagar nu så jag hoppas inte benen har gott och lagt sig helt nu.
Kanske Falun blir ett väckpass och det går bättre i Västerås sen.
Eller så är benen utvilade och fina och det går asbra i morgon, hoppas på det senare.

Nu får jag relaxa lite medan Eva kör Dustern.
Ska bli riktigt kul att få köra cross igen så jag är taggad. Får se hur den nya banan är, hoppas den passar mig.

Inga kommentarer: