söndag 20 november 2016

CRT årsmöte och löpning

Idag var det Cykloteket Racing Teams årsmöte vid Cykloteket i Västberga. Hade med mig Oskar och Emilia då Eva skulle jobba idag. Emilia ville verkligen testa trainern Cykloteket hade uppsatt där.






























Blev ett bra möte och det ser ut att bli ett fint år 2017. Blir till att börja säsongen med ett träningsläger på Mallorca för det flesta. Kul att både landsvägsgänget och MTB gänget kör på samma ställe.

Passade på att titta på lite cyklar när jag ändå var på Cykloteket. Är ju faktiskt lite sugen på att skaffa en AM hoj och vara ute och leka i skogen lite mer.
En sån här skulle inte sitta helt fel.

På kvällen blev det en kort löparrunda. Försökte ta i lite men shit vad kass jag är på att springa. Fick inte en enda km under 4 minuter idag. 4.17 var det bästa. Det känns som det är tekniken som fallerar mest. Har svårt att få ut löppsteget och det känns som jag inte kan ta i ordentligt utan att benen typ låser sig. Får öva lite mer i vinter.

2 kommentarer:

Kristofer sa...

Ett bra knep för att få lite mer stuns i löpsteget är att köra upphopp på tex en parkbänk eller bord.

Per Kumlin sa...

Tack, det ska jag testa. Jag behöver nog lite mer spänst över huvud taget.