söndag 13 november 2016

Fira fars dag och 18 år tillsammans

Idag blev det en ganska lugn dag. Vi åkte ut hela familjen till Haninge och träffade några gamla kompisar och fikade och snackade lite skit. Oskar och Emilia fick varsin ballong och den var såklart rolig att leka med, speciellt när det var så mycket statisk elektricitet.






























Vi grabbar skulle ut och köra lite rally var det tänkt men plusgrader och snöfrit gjorde det lite tråkigt att köra.
Blev en vända till Mediamarkt och köpte ett WRC 6 till PS4:an istället. Blev lite köra med Oskar här hemma sen.






























Jag och Eva firade inte bara fars dag utan även att vi har varit ihop i 18 år idag. Snacka om att tiden går fort. 18 år sen vi mötes på Heaven och Eva föll för min grymma raggningsreplik "här står du och dricker cider". Inte trodde man då att det skulle bli 2 barn och en bostadsrätt tillsammans.
Tiden går fort när man har kul.

Älskar Eva lika mycket nu som när vi träffades för 18 år sen. Vi kompletterar varandra riktigt bra och det är skönt att ha Eva vid min sida som min lilla älskling och livskamrat.
Hoppas Eva står ut med mig minst lika många år till trots att jag är ute och flänger på cykeln hela tiden.

Ja det blev en liten tur idag också. Men ville inte vara ute för länge då vi skulle ha sagda familjedag så det blev en kort vända runt Järvafältet.



Inga kommentarer: