torsdag 4 maj 2017

Allergi?

I tisdags efter att jag sprungit så fick jag helt plötsligt värsta nyssattacken. Jag bara nös och nös och det gick inte att sluta. Var snörvlig hela eftermiddagen och gick och smånös. Det kom helt plötsligt från ingenstans så jag börja undra om jag åkt på någon allergi då det tydligen var mycket pollen ute när jag sprang och jag hyperventilera som bara den efter varje intervall. 
 
Fick någon allergi tablet av en kollega och då försvann snuvan. Fick även en av Eva på kvällen då det kom tillbaka lite men sedan dess har jag inte behövt någon.

Något som dock varit annorlunda är att jag varit grymt trött. Har nästan somnat på jobbet och varit grymt hängig trots att jag inte tränat de 2 sista dagarna.

Får se hur det känns när jag ska cykla i morgon. I värsta fall får jag väll gå till läkaren och kolla upp vad det kan vara.
 

Inga kommentarer: