fredag 5 maj 2017

Lidingöloppet MTB i morgon

Idag blev det ett litet väckpass till jobbet. Var lite orolig hur det skulle kännas efter min oväntade allergireaktion i tisdags med efterföljande trötthet. 
Kände mig lite seg men var piggare än igår och onsdags. Har min lilla sträcka som heter Haga shoreline South på Strava som jag brukar gasa på. Fick till en skaplig tid där så jag verkar inte vara helt under isen men det var fortfarande 18 sekunder till mitt rekord. Nu var det ju riktigt bra förhållanden också med snustorra vägar och nästan ingen vind.
 
Drog på lite uppför Västerbron också och det kändes ganska bra också så jag hoppas jag ska vara OK till Lidingöloppet MTB i morgon.

Blev lite skogscykling med Oskar på kvällen också för att veva runt benen lite lätt. Oskar fick testa lite upp och nedförsbackar i skogen och det gick riktigt bra.
 
Blev nästan en mils cyklande med Oskar. Han är riktigt stark. Kul att se.
 
Nu på kvällen så har jag packat och gjort i ordning cykeln och satt på nummerlappar. Ska bara vara att vakna och käka frukost och sen dra i morgon bitti.

Inga kommentarer: