onsdag 27 juni 2018

1,5 varv på NICK och ett varv på utegymmet

Idag blev det ett kort och hårt pass igen. Blev 1,5 varv på NICK spåret. Körde på lite lugnare i början och gasade på ordentligt på slutet. Kom dock inte under 30 minuter som var planen utan jag hamna på 30:28. 
Får skylla på att jag körde med väska och inte hade cykelbyxor då jag hade glömt de hemma då jag skulle lämna lånebilen i morse.

Åkte sen ner till Edsviken där jag möte upp resten av familjen för att träna lite på utegymet där. Alla var riktiga hängapor ikväll.

Körde lite mage och fick extra hjälp av Emilia också. Hon satt på en och skulle putta ner en varje gång jag kom upp. Blev ganska tungt kan jag säga.

Oskar hängde i sitt favoritredskap. Kul att de små liven älskar att röra på sig. De vill ju knappt gå hem trots att klockan börjar bli mycket.




Inga kommentarer: