söndag 8 september 2019

Test av Brukets XCO bana

Idag blev det test av Brukets XCO bana ute vid Järfälla.
Körde genom Järvafältet och körde på lite på de tekniska partierna.
Träffade på ett gäng hästar som var ute i hagen där spåret gick.
De var snälla och fina och gick runt och käka.

Kom sen till Kallhäll och värmde upp ett varv på Brukets XCO bana. Det fanns en del A och B linjer på banan och en var ny för mig på slutet där man kom på en äng och skulle köra ner för en stocktrappa. 
Den gick bra på första försöket men det var lite klurigt och se bästa spåret när man kom ditt.

Efter ett varv tänkte jag att det var dags att försöka ta i ordentligt ett varv också.
Körde på så gott jag kunde men gjorde en del missar då jag inte hade kört banan så mycket förut.
Tog mig som tur var nerför alla A linjer utan problem men jag rullade mest ner nu. Det går att ta dem med mer fart också. Det gälle som vanligt att köra dem några gånger så jag får rutin och hinner se hur landning och bästa spårvall är.

Efter det hårda varvet så var det dags att cykla vidare till svärföräldrarna i Rotebro.

Eva och småttingarna hade cyklat ditt så efter en god middag hos svärföräldrarna så skulle vi cykla hem allihopa.







Inga kommentarer: