torsdag 24 oktober 2019

Sista crosspasset

Ikväll blev det sista crossträningen på vardagar för säsongen här. Nästa vecka är det vintertid och då blir det alldeles för mörkt för att köra.
Vi blev 3 tappra som kom till Stora Skuggan för att köra.
Vi körde 3 set om 2 varv. Riktigt hårt men kort.


Körde jämt med Stefan Johansson. Första setet var jag precis bakom.
På andra setet tog jag starten och höll det nästan ett varv.
Sen blev jag omkörd men hängde på i backarna. Dock så fastna jag i sandhindret och orkade inte köra ikapp då han fick en ganska stor lucka.

Sista setet tog Stefan starten och han fick en liten lucka som han dryga ut första varvet. 
På sista varvet  lyckades jag köra ikapp på de tekniksa partierna och kom upp på hjul på målrakan. 
Kul och få spurta lite.
Nästa vecka så blir det nog mer Monarkcykling när det blir mörkt ute på eftermiddag och antagligen kallare och blöttare också.
Skönt att få komma ut nu när det var både varmt och torrt ute

Inga kommentarer: