torsdag 14 november 2019

Packat för Finspång CX helg

Ikväll blev det återhämtning och packning inför CX helgen i Finspång. 
Ser ut som det återigen kommer bli en blött och lerig helg så lerdäcken får sitta kvar.


Kan inte komma ihåg någon CX säsong som varit så blött och lerig som denna. Förut har det kanske varit 1 eller 2 tävlingar som varit leriga. Nu är det typ tvärtom.
Jag tycker det kan vara ganska kul med lera så länge det går att cykla. Springa är ju tyvärr inte min starka sida men tekniska banor brukar vara min melodi.
Så jag hoppas det blir tekniskt och blött i Finspång men inte så lerigt så jag behöver springa.

Ska bli kul att testa banorna i Finspång har inget minne av att det har varit någon CX cup där förut som jag har kört så det blir kul med lite nytt.

Har inte hunnit med så mycket mer än att packa ikväll. Har som vanligt varit mycket på jobbet så det var bara hem och hämta småttingarna och sen packa ihop allt och tvätta.

Inga kommentarer: