onsdag 13 november 2019

Lång dag på jobbet och MAP intervaller på kvällen

Det är mycket på jobbet nu. Det är kul att jag har att göra. Blev dock en lite halvlång dag idag.
Kom till jobbet strax efter 08:00 och gick vid 18:30.
Ville klippa mig också då jag börjar se ut som ett penntroll och jag han precis in innan de stängde så jag han snygga till mig.
Kom hem och la barnen sen var det bara att hoppa upp på Monarken vid 21.

Blev 8 stycken 40/20 intervaller i 4 sett om 410-420 watt.
Det skulle vara 100% av min MAP effekt så jag fortsatte att köra på den högre av min 4DP profile. 
Den hade jag fått 382 watt på nu senast när jag tog ut mig lite för mycket i början.
Men jag har haft 410 förut så körde på det och det gick utan problem idag.
I måndags när jag körde så hade jag problem att hålla effekten på slutet men det var efter en maxning på runt 700 watt som ligger runt min AC effekt och det verkar jag ha svårt att återhämta mig ifrån. Men när jag kör 40/20 och får lite villa så verkar jag återhämta mig bättre.

Sufferfest hade 3 set på sitt träningspass men jag körde 4 då jag ska vila både i morgon och på fredag då jag drar till Finspång för en CX helg då det både är CX pokalen och SWE Cup där.
Han bli lagom trött men det kändes som jag inte gick så mycket på rött idag.

Hoppas vilan kan göra så jag får bra ben till helgen.

Inga kommentarer: