fredag 27 december 2019

Gamla hederliga spår från för

Idag var jag hos föräldrarna i Farsta med småttingarna. Passade på att köra lite cross när jag var där.
Körde en gammal hederlig runda som jag brukade köra när jag var liten och bodde hemma.
Den gick via Drevviken och vidare runt Flaten och sen bort mot Solsidan och hemåt via Fisksätra och Hellasgården.
Tog andra sidan Flaten på vägen hem och testade ett varv på crossbanan i Sköndal medan jag var där.
Riktigt fina vägar runt där. Var riktigt länge sedan jag körde här sist. Har glömt bort hur fint det är här.

Blev ca 5 mil på 2:23 så det får jag vara nöjd med. Grymt skönt att det frusit på lite och inte var så blött för en gångs skull.
Mer sånt här tack. Riktig propagandacykling.


Nu bär det av på kryssning med familjen. Ska bli skönt och käka lite gott och låta småttingarna leka av sig.
Oskars favorit Sean Banan ska vara där och uppträda så det kommer bli kul för båda han och Emilia tror jag.

Inga kommentarer: