fredag 13 december 2019

Jobbpendling med Backintervaller

Idag blev det kort jobbpendling. Körde raka vägen till jobbet ganska lugnt. På hemvägen blev det några korta backintervaller. Körde till Hagabacken och maxa upp ett varv. Var lite spännande på nervägen då jag inte hade någon pannlampa utan bara en på styret. 
Det har byggts en del hopp där sen jag var där sist och jag ville inte försöka ta dom i mörker utan att ha sett landningen.

Blev några korta till på hemvägen sen också. Det regnade en del som vanligt så det fick bli den obligatoriska tvätten när jag kom hem.

Blev inte så hög puls som igår trots att jag körde på uppför Hagabacken. Blev nog lite för hårt igår och för dålig återhämtning tills idag.



Nu är jag påväg till en härlig julmiddag med Retune. Vi ska käka middag på Tak så det kommer bli riktigt fint. 
Kul som vanligt och träffa alla kollegor också. Får se hur sent det blir ikväll.

Inga kommentarer: