torsdag 26 december 2019

Snabbdistans runt Järvafältet

Idag blev det ett kort och halvhårt pass runt Järvafältet. Var ute i runt 2 timmar och sladda runt på lite nya stigar som jag inte kände igen helt.
Försökte hålla mig runt 140 i puls och matade på lite. Som vanligt så var det riktigt lerigt ute och grymt halt på sina ställen. Det är alltid kul med hala rötter som lutar åt fel håll, gärna på skrå där det är lite småbrant också.
Blev stigar för det mesta och lite grusvägar.

Sen när jag kom hem så blev det storhandla mat med Oskar. Den lilla grabben hängde med för att han skulle se till att jag köpte batterier till honom så han kunde leka med sin nya robot som han fick i julklapp.
Själv spendera jag kvällen med min julklapp.
Star Wars Jedi: Fallen Order. Grymt roligt spel till PS4:an som jag fick av Eva.



Fastnade med den riktigt länge. Tiden går fort när man har kul.

Inga kommentarer: