torsdag 16 april 2020

Backintervaller och SIS Energi

Idag testade jag på lite lättare backintervaller med MTB Täby  De skulle köra vid Väsjöbacken och köra upp till toppen ifrån båten och sen ta en lite teknisk väg ner på baksidan.
Jag körde dock bara halva upp de första varven då jag inte ville maxa. Testade att köra 2 hela varv och körde på lite men det gick inte snabbt.
Tog över 5 minuter.

Testade det nya downhill spåret i början av backen. Det har byggts mycket där som jag helt missat förut.


En hel del hopp har byggts upp också, tror jag måste hit och leka lite mer. 

Fick en fin leverans av SIS produkter av Birjer när jag kom hem också.
Nu har jag så det räcker ett bra tag.

Det är grymt god smak på både gelsen, sportdrycken och barsen. Fungerar bra för min mage också under belastning.
Min favorit är GO Electrolyte Lemon & Lime sportdryck. Riktigt lättdruken och go och ger snabb energi.



Inga kommentarer: