måndag 6 april 2020

Rocket racing sweden dress

Var och hämtade den nya tävlingsdressen för Rocket Racing Sweden hos La Chemise.
Riktigt fina och sitter tight och bra.


Nu får jag hoppas att jag kan köra lite landsväg lite lugnt och att den här Coronakrisen försvinner snart.
Saknar taktik och klungkörningen och vinterns höjdpunkt till Calpe försvann ju som en avlöning med Coronaviruset.

Det är bara att gilla läget och göra det bästa av det. Det går som tur var att träna i små grupper och jag orkar hänga med så länge det inte går för fort.

Han med en kort tur innan jag skulle hämta småttingarna idag också. Tog ett varv på Blå Spåret vid Törnskogen. Lyckades med en slowmotionkrasch.
Skulle över ett stendike men framhjulet fastna. När bakhjulet kom farande försökte jag klicka ur men kom inte loss.
Han tänka att jag måste ändra viktfördelningen och försöka få upp framhjulet. Så långsamt gick det men jag lyckades inte helt och han landa på sidan och styra upp cykeln och ta emot den med handen.

Kändes lite smått surrealistisk men skönt att jag klara mig utan större blåmärken.



Inga kommentarer: