torsdag 4 juni 2020

KOM på nya Nick 2020

Idag blev det kort och hårt. Cyklade till Ursvik och tänkte jag skulle försöka dra på ett varv på nya Nick spåret.


Gasade på och hitta ett bra flytt och fick till det bra på de tekniska partierna. Min Trek Top Fuel bara flöt över allt stök och bröt. Tog det där stendroppet också och kom upp för stenhällarna ovanligt snabbt idag. 
Dock svängde jag fel på ett ställe men tappa högst 10 sekunder på det. Vet inte vad jag gjorde det var som den felaktiga vägen var mer uppkörd så jag missa originalspåret. 

Kändes bra tekniskt men jag fick slita uppför. Var riktigt kul att köra de där tekniska spåren. Cykeln flyter på så bra igenom allt så det är bara att trampa i stort sett.

Lyckades till och med få ett KOM på banan så den här bilden får jag hålla i för den lär väll bli tagen imorgon redan.
Kul att jag har lite krafter kvar trots betablockerare 



Inga kommentarer: