fredag 28 maj 2021

Blev hård nattkörning ikväll

Idag blev det riktigt sen träning. Fastnade med Azurepluggande på kvällen sen skulle jag lägga småttingarna och äta middag och helt plötsligt var kl över 22.
Fick bli Monarken då jag inte orka ut i mörkret och slaska ner mig så det fick bli ett hårt Zwiftpass.
Körde Alpe Du Zwift och började med 10 minuter på lite över 300 watt efter lite uppvärmning. 
Sen var det dags för 10 stycken 2 minutare på runt 400 watt med 3 minuters vila.

Det gick över förväntan och jag klarade i stort set att hålla effekten hela tiden. På sista tog jag lite längre vila men det var mest för att jag höll på att vända ut och in på magen och inte för att benen inte klarade det.
Så jag får vara riktigt nöjd med det här passet.


I morgon så ska jag in till kontoret så då blir det nog bara lättare jobbpendling.
Kan vara skönt och bara skvalpa runt benen lite.
Det ska ju bli lite hårdare i helgen igen.

Inga kommentarer: