lördag 8 maj 2021

Premiär för Flottsbro för mig i år

Idag blev det premiär för mig i år att köra i Flottsbro. Grymt kul och komma ditt och få köra lite downhill.
Möte upp Erik och Fredrik där och vi ladda på nerför de flesta spåren som fanns där.

Jag tog det lite lugnt idag då det var första gången där för i år för mig. Blev inga större hopp den här gången utan jag körde bara trähoppet nere vid Grön sak.
Tänkte det kunde vara bra och starta upp mjukt och få lite feeling första dagen.


Jag hängde på Fredrik nerför den svarta Guldkanan. Den var lite brant och ganska stenig bitvis. Jag kunde ta mig ner men jag vågade inte riktigt stå på ordentligt.
Måste lära mig hitta spåren där bättre innan jag gasar på mer. Det kändes som det var ganska bra grepp, det gällde bara att våga stå på och komma in på rätt linjer.

Grymt kul och ha kommit igång med teknikträningen ordentligt igen. Det är ju löjligt kul att köra nerför.

Inga kommentarer: