fredag 27 september 2024

Packat inför Isaberg och test av My Whoosh

Idag blev det sen träning. Hade tänkt köra efter jobbet men hade så mycket att göra så jag han inte då jag skulle på föräldramöte också.
Sen skulle det ätas middag och tiden drog iväg.
Då det var mörkt och regnigt var jag inte supersugen på att gå ut och cykla så det blev till att damma av Monarken.
Hade inget abonnemang på Zwift längre så jag tänkte jag skulle testa My Whoosh istället.


Det fanns en hel del banor och välja mellan och riktigt många intervallpass och även tävlingar. 
Bra grafik och skapligt lätta inställningar och hitta runt i programmet.
Dock var det inte supermånes som körde så sent som jag gjorde och jag hitta ingenstans där man kunde se hur många som var på respektive bana som man gör i Zwift.

Men tror det här kan vara ett riktigt bra alternativ annars.

Efter passet så var det dags och packa ihop endurohojen och allt som ska med till Isaberg i morgon.
I helgen går nämligen sista Swe Cup i Enduro där.
Ska bli kul och reca lite igen.

Inga kommentarer: