måndag 7 mars 2011

Lille Oskar har gått och fått små utslag och blåsor

Kan vara därför han har varit så grinig förra veckan. Han har haft små utslag förrut på kroppen men det brukar bara vara hormonplitor som är helt normalt. Men nu har han fått små blåsor också så Eva åkte in med honom till Huddinge Sjukhus.
Det verkar som han har fått någon typ av virus men blodprovsresutaten skulle inte komma förrens på onsdag.
Han har nu fått lite antibiotika som ska lindra en del i alla fall.
Skulle vara skönt om han kunde bli lite lugnare för han har varit riktigt gapig och skrikig de senaste dagarna.
Jag som hade vilovecka från träningen förra veckan och hoppades på att få sova ut lite men det kunde jag ju glömma.
Idag han jag riva av 5st 4minuters intervaller mellan galskriken. Körde på 415watt alla intervallerna men på sista fick jag vika ner mig efter 3minuter och ta 15sekunders paus. Det gjorde mumma för benen för sista minuten orka jag köra på runt 440watt.
Nu är det dags och gå och slaffa och jag hoppas att Oskar tycker det också...;o)

Inga kommentarer: