lördag 26 mars 2011

Blev en snabbdistansrunda idag.

Vaknade lite sent och var ganska seg på morgonen. Lille Oskar ville ha uppmärksamhet så jag kom inte iväg förrens runt 14.
Blev en halvsnabb 3timmars runda med 6st 30 sekunders intervaller på slutet.
Tror jag tog den jobbigaste vägen för att cykla. Blev typ grusväg och på småvägar när det var medvind där jag inte fick så mycket nytta av den och när jag skulle vända hemåt så kom jag ut på större vägar med öppna fält så jag fick motvinden rakt i ansiktet. Satt riktigt fostrande.
Hade bara ätit frukost innan jag drog så efter 1timme och 40 minuter var jag helt slut. Var tvungen att öppna nödpåssen med godis för att ta mig hem. Det var Fazer:s Tutti Frutti Yogurt Splash som fick mätta magen idag. Satan vad god den var.


















Fick tillbaks krafterna efter ca 10-15 minuter och kunde börja köra på igen.
Avslutade passet med 6st 30sekunders intervaller för allt vad tygen höll.
Fick ihop 75km och en medel/maxpuls på 150/174 så jag får vara skapligt nöjd med det passet.

Inga kommentarer: