torsdag 26 maj 2011

Borlänge tour närmar sig.

Har precis packat klart i stort set allt inför resan till Borlänge i morgon.
Det kommer bli grymt tight i morgon då jag har kurs hela dagen. Men som tur var går min start på prologen  inte förrens kl 19:36.
Men det blir nog till att rasta alla pållarna under huven i alla fall så jag hinner hämta numerlappar och så innan starten.
Det är tur att jag har en kärra med lite krut i som dessutom går som en gokart....
Hoppas jag har fått tillbaks formen lite också. De 2 senaste dagarna har varit ganska sega. Prologen får bli ett väckningspass inför Cross Countryt, hoppas på att det skall gå bra.

Har bara blivit plugga idag. Huvudet är helt mossigt efter allt jag har försökt att få in. Det har gått i en rasande takt. Läraren sa att det är ungefär 5 högskolepoäng vi ska få in på en vecka så det är en del och det är inget lätt ämne heller med C# och .NET. Men det är grymt kul och intressant, en vacker dag är jag en liten hacker också.

Nu skall det bli RIO hoppas på en underhålande film. Oskar är fortfarande för liten för att haja vad som händer men han gillar ändå att se massa färger och saker som rör sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så du gick på RIO...men vi då som väntade på dig i lida...hahaha...skojar bara...
Men vi tuggade av 3:e loopet i alla fall! Lycka till i Borlänge! mvh; oliver

Anonym sa...

Hejsan Per!

Jag undrar lite vad du väger för att sätta det i relation till dina watt-siffror.

Lycka till i Borlänge!

Johan

Anonym sa...

Men Per - du måste ju byta bilden i headern. Det är väl Cykloteket du kör för?

mvh, Robban

Per Kumlin sa...

Tack Oliver, Ja det blev filmkväll istället då jag kom hem så sent;-)

Johan: jag är en tung jäkel på 80 pannor så mina watt värden är tyvärr inte så imponerande.

Robban: ja jag måste få tag på någon fin bild i Cykloteket kläderna. Har inte hittat någon tillräkligt bra ännu..:-(