torsdag 5 maj 2011

Idag blev det ett riktigt långpass i alla fall enligt Runkeeper

Körde till Lida med Stefan Dahl där vi möte upp Joakim och Ted för att köra runt lite och hitta banorna vi skall köra i helgen på Cyklotekets träningsläger. Nu skall det vara spikat var vi skall köra så nu är det bara att hoppas på bra väder och en massa trevliga deltagare som vill testa på lite mountainbike och få öva lite teknik och konditionsträning.
Var ute i nästan 4timmar totalt då jag körde från jobbet och det blev en skaplig vända runt Lida på alla stigar och sen hem igen.
Men jag tror att det inte blev så långt som Runkeeper ville få det till eller så är jag bara grymt stark just nu.....;-)

















Över 35mil och en bra bit över 90km/h i snitt det är fan bra jobbat på en mountainbike i skogen...
Men det är klart jag kör ju på en Scott Spark RC de är ju snabba det vet vi alla;-)

1 kommentar:

Steffoboy sa...

Oj, du måste bokstavligen kört i cirklar runt dina träningskompisar! Eller kanske mer trianglar? :)

Kanske har du hittat ytterligare ett störnings-mecka som botten av Liljeholmsbacken för mig eller så har mottagningen varit väldigt låg bland alla träd. Många gps:er har störningsfiltrering av något slag för att eliminera ologiska positionshopp - men så verkar inte vara fallet här. Om jag nu ska motsäga din och din "RC-gnistas" snabbhet ;)