tisdag 17 maj 2011

Firande av 17:e maj på Djurgården

Evas mor är norsk så de brukar fira av 17:e maj på Skansen som tradition. Jag har hängt med ett år men brukar jobba i vanliga fall.
Så var det även denna gång. Men jag han ta mig till Djurgården till middagen som vi skulle bjuda dem på då svärfar fyllde år. Lite sent firande då han fyller år i april.
Blev en god och trevlig middag på Blå Porten. Oskar vill också ha lite kaka
De hade massa goda bakelser till efterrätt, det var inga problem att föräta sig där om man säger så.....:-)
Nu blir det filmtime har satt på I am number 4. Får se om det är något att ha.

2 kommentarer:

Ludwig Söderquist sa...

Tja, skulle du kunna lägga till mig i din länklista, jag har redan lagt till dig :) http://ludwigsoderquist.blogspot.com/

Per Kumlin sa...

Självklart gör jag det. Fixat och klart nu.