söndag 22 maj 2011

En härlig dag i solen

Blev en tur för mig själv idag då jag var alldeles för trött för att orka upp till Mickes pass. Happymtb hade en runda med Skogling i spetsen men jag han inte ditt heller. Kom 7 minuter för sent och då var det tomt på Preem macken. Det blev en grym runda själv ändå med den upphottade Sparken. Stigarna var snustorra och det var varmt och skönt, solen lyste och det kändes som medvind så det blev en perfekt tur i skogen till Kallhäll. Mina taskiga mobilbilder får ge en fingervisning på hur fint det var. Nära Kallhäl En liten fin vik Kallhälsbacken åt öst Kallhälsbacken åt väst Någon strand nära Kallhäl Har kört vilse uppför någon bergshäll
När jag kom hem så blev det en vända till Vaxholm med Eva och Oskar. Tog en glass på Glass på hörnet och satte oss och mös i solen.
Vaxholm
Blev sen båten till Värmdö där vi avsluta kvällen på ett Sushihak vid Gustavsberg. Båten från Vaxholm
Kan inte bli så mycket bättre än så här 

2 kommentarer:

Patrik Skolling Möller sa...

Äh fan vad synd. Vi drog 5 över... :(

Per Kumlin sa...

Jag får se till att inte köra vilse nästa gång. Körde längs vattnet för att få en liten roligare våg. Men det var en del byggen jag inte kände till så det blev några extravarv....
Men det blev en fin runda