tisdag 3 maj 2011

Helt nya 2011 Ritchey WCS MTB hjul till vrakpris

Säljer nu mina nya Ritchey WCS MTB hjul till riktigt bra pris. Det kommer med Schwalbe Rocket Ron och Racing Ralph kevlardäck i 2,25" bredd och SRAM XX bromsskivor, 160mm bak och 185mm fram.

De är endast testkörda några gånger så de är nyskick på dem.
Så behöver du ett par lätta, styva och fina tävlingshjul. så får du dem för endast 5000:-
Som hittat ligger på runt 10000:- om du köper dem i butik så det är halva priset på helt nya hjul.

Vid intresse är det bara att skicka iväg ett mail till mtbnumber1(a)hotmail.com















Idag har det blivit lite träning på Monarken. Hade tänkt köra Tempo di Bornsjön men då jag vakna upp och såg att det snöa så blev jag inte lika sugen längre.
Är inte så kul att komma till jobbet med blöta kläder och sen cykla till starten för att få stå och huttra i regnet någon timme för att köra i 20 minuter och sen fortsätta frysa efter målgång.

Det blev en härlig tur på Monarken istället. Körde 3 stycken 20min intervaller, den här gången klara jag att köra 340watt på alla intervallerna gemfört med i lördags där jag bara klara första och halva andra intervallen på 340watt.
Jag hade 5-7slag lägre medelpuls på intervallerna trots att jag hade 10watt högre på slutet. Nu hade jag kört ett hårt pass igår så det verkar stämma ganska bra att det behövs en genomkörare innan tävling för mig för att komma igång. Lägre puls högre effekt kan det bli bättre?

Inga kommentarer: