torsdag 19 maj 2011

Lida loop 2:a loopen

Idag blev det träning med Tullinge SK och Cykloteket. Det var den andra loopen som skulle köras idag. Jag och Pumpen hade åkt till Västberga för att hämta Cykloteket bussen och ta med några fina Scott cyklar till låns för de som ville testa på en riktig cykel:-)

Jag hängde på den snabba gruppen idag också medans Pumpen och Stafan Dahl tog de lugnare grupperna.
Blev en riktigt trevlig runda igen på torra och fina stigar.
Jag åkte upp och ner lite och snacka skit med en del av deltagarna. Kul och höra vad andra tycker om Lida Loop banan och cykel i allmänhet.

Jag blev en liten växelmek för en del som hade fått lite strul med växlar som hoppade och hade sig. För ett par gick det bra men för en stackare gick det inte lika bra då hans växelöra var helt snett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Per (du som är en så ful gammal gubbe i skogen...;-)hahaha)! Du, jag tycker att det är otroligt snällt av dig/er från crt att ni snackar med oss glada amatörer! Att du flyger av din spark med insexnyckel i högsta hugg är oväderligt för oss, tro mig!!! Jätte tack i målområdet igår!!! Kör järnet, vi syns...
mvh; oliver

Per Kumlin sa...

Det är bara kul att få hjälpa till och snacka lite skit med andra cyklister så det gör jag mer än gärna. Kul och få brottas med dig i skogen...;-) På återseende.
Ha det bra
Mvh
Per