onsdag 26 september 2018

Finmiddag och första Monarkpasset

Inatt blev det mitt första Monarkpass sen i vintras. Brukar oftast köra ute så ofta det går då jag gillar att vara ute i friska luften. 
Oftast kan det vara tidseffektivt för mig att jobbpendla då jag slipper dötid på tåg.
Men Monarken är mer tidseffektivt i sig då det är lättare att styra träningen på den och det behövs inte någon transportsträcka eller ofrivilliga pauser i korsningar och sånt.

Inatt fick det bli kort och hårt då jag kom igång så sent.
Blev 5 set om 40s med 20 s vila x 6 med 4 minuters vila emmelan.

Fick upp pulsen ganska bra för att vara mig och jag låg runt 430 watt på intervallerna. Lite lägre än förut men inte mycket men tyvärr är jag tyngre nu också.
Trött blev jag i alla fall så något lär det ha gett i alla fall.

Var på middag med några gamla jobbpolare innan också. Vi tog en finmiddag på Tennstopet vid Odenplan. Riktigt god mat och roligt att få träffa gamla kollegorna.

Tyvärr fick jag gå hem tidigare då min insulinpump för 150 gången i år gick sönder så mitt blodsocker sköt iväg igen.
Börjar bli skapligt trött på den där pumpen nu.



Inga kommentarer: