onsdag 19 juni 2019

Hård jobbpendling

Idag blev det kort och hårt till jobbet. Skulle hämta barnen på eftermiddagen så jag skulle inte hinna köra någon längre runda. Det fick bli raka vägen i stort sett både till och ifrån jobbet.
Körde på ganska ordentligt runt Edsviken till jobbet och fick min 2:a bästa tid där så det får jag vara ganska nöjd med.


På kvällen så skulle det vara invigning av den nya parken här i Sollentuna Centrum. Var lite ståhej runt om men jag trodde faktiskt det skulle finnas lite mer att göra där.
Nu är ju inte allt klart men det var typ ett par gungor och en liten klätterställning.
Hade nog lite för höga förväntningar på det.
Men Oskar och Emilia hitta i alla fall sin gunga och tillika klätterställning.


Fanns ett minimalist utegym också som småttingarna fastnade vid ett tag.

Det hade utlovats foodtrucks till invigningen men de lös ned sin frånvaro också. Hade sett fram emot att kunna beställa lite goda maträtter att testa.

Det blev ett besök på den lokala restaurangen Prima Zetta i stället
God mat och bra service så vi blev mätta och belåtna.


Imorgon får det bli ett hårt och lite längre pass om vädret är fint hoppas jag.

Inga kommentarer: